1.90 - tjej - snyggt?

Okey vi alla har dem.
kroppskomplex.
Mitt absolut värsta (t.om värre än mina KNÄN!) är att jag är så lång.
Jag skiter i att tuttarna är små, halsen tjock som en stubbe, huvet litet som
en ärta och axlar breda som en motorväg.
Det är längden jag hatar.
Visst visst 'det är fint att vara lång' säger folk, haha! det är bara för att dom
själva är korta och måste ha något att klaga på.
För hur snyggt är det egentligen att vara tjej och ca 1.90?
Så lång blir jag i dagens klackar.
Kul att vara längre än ALLA tjejer samt majoriteten utav killarna.
jojo, det är snyggt!
skitsnack, nu ska jag ta och såga av mina ben, från knäna å neråt!

Skriv någonting
Postat av: Amanda

Jag vet hur det känns. Jag har också komplex över min längd, och då är du ändå längre än mig. Men ingenting kommer få mig att sluta använda klackar helt. För det är snyggt om nåt :P

2009-03-23 @ 08:01:20
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Skriv här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0