20/3

Idag efter jobbet drog jag o Caroline in till byen.
Vi gick lite i affärer - jag var tvungen att besöka Gina för att försöka
hitta min tröja som jag sett på webbshop - den fanns inte.
Iallafall.. hittade en grön randig tshirt tunika istället.
Sen vandrade vi vidare till Cubus, köpte två tshirtar i starkblå samt aprikosaktig i
stl XL - tunika! mohahha man har sina knep ;)
Sedan blev det HM's herravdelning.
Hittade två tshirtar som jag ska ha som tunika HAHA en grön ENORMT stor, lite
för stor egentligen, men den var så skön o grön så jag köpte den ändå - 50 kronor
gick den på dessutom.. sen en vit med typ grått jox på...
Så nu kom jag hem med FEM tshirtar som jag ska ha som tunikor.
Fattig e jag också.. men lönen kommer å förhppningsvis är jag mindre fattig då ;)

Skriv någonting

Skriv här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0