22/3

En sak jag ska göra när jag sätter min norska fot i hemlandet igen är att SHOPPA.
MASSOR.
Eller nej inte egentligen, ideen är ju att SPARA min norska lön..
Men jag ska trots allt hinna med LITE shopping.. en tusing kanske..? (norsk ofc)
Något jag måste ha är skor,
Skor skor skor.
När jag var inne på oslo city i veckan gick jag förbi mängder utav nya sommarskor.
Så minst 2 par ska tillbaka till norge. ett måste,
Sen hoppas jag på att hitta den långarmade randiga tunikan på gina också.. den är slutsåld här -.-
Jäkla norrmänn..

Skriv någonting
Postat av: issaa

börje älskling, börje ;)

2009-03-22 @ 17:32:41
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, om du skulle vilja ha gratis presentkort till butiker så som: H&M, din sko, åhlens, vero moda, ginza.se, nelly.com, caliroots.se m.fl. Bli då medlem på freestreet, bara genom att lätt samla poäng så får du presentkort gratis. Perfekt om man vill shoppa kläder men inte har så mycket pengar. Klicka här för att bli medlem och få 25 poäng som startpoäng.

http://www.freestreet.se/?r=346



Ha en bra kväll:)

2009-03-22 @ 18:16:01

Skriv här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0