En fråga.

Igår fick jag en jäkligt bra fråga utav Eirik.
VAD HETER KOFTOR FÖR KILLAR? :O
Han skulle förklara att Hanna skulle ha kofta på sig när hon sov,
något konstigt namn var det, något på h, skitskumt.. iallafall, så frågade han
vad det hette på svenska.
Då pekade jag på min kofta och frågade om det var det han menade?
Ja jo det menade han, men sen frågade han vad det hette för KILLAR.
Vad koftorna heter som killar använder.
Jäkligt bra fråga, vad heter det egentligen?
Någon som vet?
Är hood en malig kofta? Det var iallafall det ända jag kom på....

Skriv någonting
Postat av: issaa

jaa såklart vi ska :D jag tycker 2 veckor i juli skulle passa oss utmärkt, håller du inte med? ;*

2009-03-06 @ 19:07:44
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kofta, eller cardigan skulle jag nog säga :P

2009-03-06 @ 22:38:40

Skriv här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0