Tillbaka i Oslo

Nu är jag tillbaka i Oslo.
Bussen blev 4 minuter försenade då vi blev stoppade utav tullen i Marka.
Självklart skulle två negrer inte ha sitt pass med sig o inte heller kunna
snacka engelska, svenska eller norska vilket ledde till att tullen tog dom på
förhör o under tiden fick vi vänta. Sen tyckte dom att vi allihopa skulle lämna bussen,
gå ut i regnet, ta vårat bagage och bara stå där mitt i natten medans dom gick igenom
hela jäkla bussen.
Fan va sur jag var.

Kom iallafall hem, vid elva.
Tog tjugo minuter för Malin och mig att bära upp min enorma väska för fyrq våningar. HAHA
Så jag ser verkligen inte fram emot att flytta i helgen, det kommer suga att forsla alla mina
miljoner saker fram o tillbaka mellan hosle och oslo...

Skriv någonting

Skriv här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0